Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

1η βόλτα με ποδηλάτες και μάλιστα από το cyclist


Αφού το πήρα το ΜΤΒ, είπα και εγώ να κάνω καμιά βολτουλα. Κανονίστηκε λοιπόν βόλτα με κάποια παιδιά από το cyclist και αν θυμάμαι καλά ήταν ο chrisgio, Paraskevas, Jameson κα. Ο jameson ήταν τριαθλητης και αξιόλογος ΜΤΒης και ήταν ο πρώτος που εμφανίστηκε μαζί με εμένα. Τελευταίος ο Παρασκευας με το γνωστό Rocky Mountain και μάλιστα είχε ένα μικρό πρόβλημα με το «λαιμό» και πέσαμε όλοι να βοηθήσουμε. Στο άλσος είδα υποτιμητικά βλέμματα μιας και εκείνοι το είχαν κάνει δεκάδες φορές, τα ποδήλατα τους ήταν για κατάβαση Ολύμπου ενώ και εγώ τότε πρέπει να ζύγιζα 100kgr. Το καλό ήταν ότι μου έδειξαν διαδρομές, με βοήθησαν να βρω το παγούρι (σα να ψάχνεις βελόνα σε αχυρώνα) και να κατανοήσω πόσο πίσω ήμουν σε φυσική κατάσταση αλλά και σκουριασμένος σε τεχνική ΜΤΒ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου