Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Ποδηλάτης είσαι? Βλαμμένος είσαι?

Αν και δε συνηθίζω να συστήνομαι ως ποδηλάτης (ποιος νοιάζεται?)όταν γίνεται γνωστό από τρίτους είτε θα με ρωτήσουν τι ποδήλατο και πόσο να αγοράσουν (λες και είμαι πωλητής) είτε αν το κάνω για οικονομία, κρίση. Η άλλη εκδοχή είναι να με ρωτήσουν για τις βόλτες του freeday (που, πότε) και που καταλήγουν λες και είμαι φανατικός freedayer ή εμπλέκομαι στη χάραξη διαδρομών. Μάλιστα ένα χαριτωμένο ήταν όταν μια κοπέλα όταν της είπα ότι κάνω ποδηλασία (και εγώ) με ρώταγε σε ποιο γυμναστήριο κάνω….spinning!

 Εγώ σε μια συζήτηση που θα στραφεί στη ποδηλασία ποτέ δε θα πω ποιος είμαι τι έχω κάνει. Θα προσπαθήσω να πείσω τον άλλο να σηκωθεί από τον καναπέ, να αγοράσει ένα ποδηλατάκι και να το υιοθετήσει στο τρόπο ζωής του. Μέχρι στιγμής έχω πείσει πάνω από μια ντουζίνα άτομα διαφορετικών ηλικιών.
Μια φορά σε συζήτηση αναφέρθηκε από κάποιον ότι είχα πάει Λάρισα με ποδήλατο μόνος. Μετά από διακοπή δευτερολέπτων, γύρισαν και μου είπαν: Βλαμμένος είσαι?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου