Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Τρέχοντας στο εξωτερικό: Προετοιμασια


Τρέχοντας στο εξωτερικό: Αναγκαίος εξοπλισμός

Επειδή ελάχιστοι ερασιτέχνες ποδηλάτες αγωνίζονται στο εξωτερικό θα αναφέρω από την εμπειρία μου τι χρειάζεται για να μπορείς να αγωνίζεσαι. Ξεκινάμε λοιπόν.

-Αγγλικά: καλή γνώση για να μπορείς να συννεονοεισαι βρε αδελφέ. Αν ξέρεις και κάποια άλλη γλώσσα (κυρίως Γαλλικά) ακόμα καλύτερα
-Τσάντα μεταφοράς ποδηλάτου. Υπάρχουν 2 κατηγορίες:
  • Από νάιλον/αδιάβροχες που κοστίζουν από 30 ευρ
  • Από σκληρό πλαστικό που κοστίζουν από 100 ευρ
Εγώ προσωπικά αναμένω αυτήν που την έχω δοκιμάσει.
-Μεταφορικό μέσο. Αν ο αγώνας δεν είναι κοντά σε αεροδρόμιο ή έστω σε στον αστικό ιστό (άρα συγκοινωνίες) εγώ νοικιάζω ΙΧ. Αξίζει να σημειώσω ότι σπάνια αγώνας είναι κοντά σε κέντρο μεγάλης πόλης.
-Εργαλεία και είδη πρώτης ανάγκης. Οι μεγάλοι αγώνες απαιτούν συγκεκριμένα ποδηλατικά είδη, έχω τύχει να ζητάνε από εργαλείο για αλυσίδα μέχρι 5 σαμπρέλες υποχρεωτικά! Συνήθως έχω μαζί μου ένα κινητό που να έχει roaming (περιαγωγη) και κάποια κάρτα για λεφτά. Το τσαντάκι σέλλας έχει εξωλκεις, ένα σετ με Άλεν, μαντηλάκια καθαρισμού και σαμπρέλα.
-Ανταλλακτικά. Πάντα κουβαλάω κάποια ευάλωτα αναλώσιμα μη γίνει το μοιραίο πριν αρχίσει ο αγώνας ή κατά τη διάρκεια αν επιτρέπεται. Λάστιχο, αλυσίδα και τακάκια δε πιάνουν χώρο και μπορεί να σε σώσουν. Εννοείται ότι μερικοί διοργανωτές και κυρίως η ASO τα απαιτεί αυτά!
-Γαλλικό κλειδί για τα πετάλια. Δυστυχώς κατά τη μεταφορά του ποδηλάτου πρέπει να τα βγάζεις βάσει κανονισμών αεροπορικών εταιριών.
-Τέλος θεωρώ ότι μια πιστωτική (κυρίως prepaid) είναι ένα εργαλείο για να μπορώ να πληρώσω τη συμμετοχή, να κλείσω εισιτήρια και βεβαίως να νοικιάσω ΙΧ. Ιδανικό είναι να είναι ονομαστική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου