Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Τρέχοντας στο εξωτερικό: Προκλήσεις-προσκλήσεις

Αν και 9 Απρίλη έχω τον 1ο αγώνα στο εξωτερικό εγώ κάθομαι και κάνω προετοιμασία για το τοπικό εθνικό πρωτάθλημα. Ο λόγος έχει να κάνει με κάποια γραφειοκρατικά (καινούργια πιστωτική, νέο δελτίο με την ΕΟΠ) και αυτό με έχει ρίξει λίγο ψυχολογικά.
Μια χαραμάδα ανόρθωσης ψυχολογίας είναι μια πρόσκληση που έλαβα πριν λίγο από την ASO για έναν αγώνα τον Ιούλη. Λεπτομέρειες δε ξέρω αλλά μου έστειλαν τη διαδρομή: ΤΟΙΧΟΣ όπως λέμε στη ποδηλασία ή αλλιώς παρατεταμένη ανηφόρα με υψομετρική διαφορά....Δε ξέρω αν θα συμμετάσχω μιας και μετά τον αγώνα του Απρίλη που είναι μια δοκιμασία να δω που βρίσκομαι, υπάρχει και ο αγώνας διαθλου στο Λονδίνο το Σεπτέμβρη που λογικά θα συμμετάσχω...
Στο ενδιάμεσο να μη ξεχνάμε ότι επειδή ο σύλλογος μου δεν έχει πολλούς αθλητές για να το βοηθήσω συμμετέχω σχεδόν σε όλους τους αγώνες που υπάρχουν στο ημερολόγιο (ΜΤΒ κούρσα, circuits κοκ)!!Αναμένεται μια συναρπαστική αγωνιστική  χρονιά που λογικά θα είμαι με μια βαλίτσα στο χέρι..

Ουφφφφ ήδη κουράστηκα, πάω να ξεκουραστώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου